Wednesday, August 02, 2006

Long Time No See

今晚去紅館睇軟硬,
八點七、八個字左右開 Show,
而支棒棒我十分鐘唔夠已經打穿了……

今次都幾前,
不過唔知係咪宿命,
我再次坐係轉角位,
再次坐到個台延伸到既轉角位,
再次坐係背台個邊。
雖然係前,
但係點解有條咁粗既電纜係左前方 45 度角擋住我既視線?
仲有一個巧合,
就係今次又係楊千嬅做嘉賓,
點解唔係克勤 Wor?

千嬅唱左兩首歌,
快歌係烈女,
另外一首係小城大事。
軟硬改左歌詞係尾段 Jam 入黎:
「你入黎肯德基,請你炸雞脾,炸完隻雞隻雞識跳起……」

今次係冇帶相機去,
盡情去 Enjoy 個 Show,
結果都冇令我失望,
大家都玩得好 High,
仲企晒係身 Tim。

不過都有 d 唔肯起身,
連阿 Jan 都話:
「你地唔係嘛,畀唔多錢入黎坐係度?」

不過阿 Jan 講左幾次,
佢地都係冇起身。
我個角落前前後後 d 人都企晒起身,
唔知係咪因為咁,
所以軟硬多次過黎我地呢邊唱。

雖然克勤唔係今晚嘉賓,
但係我都見到克勤……………………………個名。

話說軟硬有首廣播道 fans 殺人事件,
咁唱呢首歌時,
會吊 d 發光牌落黎(類似 fans 打氣個 d 呢)。
上面有一些人名,
包括 sam hui、草蜢、蘿記等,
而當中有兩隻好大隻既中文字:
「克勤」



No comments: