Tuesday, August 15, 2006

名稱

只聞樓梯響既活動,
終於有影睇喇。
收到電話,
星期四去唱 K wor。
但係我發覺,
我好似要加班,
唔知到時去唔去到呢?





今日上堂好攪笑,
話說練會話。
我問毛理,
「毛理,你會唔會常常坐地鐵?」
毛理答完之後,
應該問返我,
「炒炒你呢?」

點知佢問左:
「毛理你呢?」

我當堂笑到停唔到……

一講到地鐵,
老師就話有冇人一星期坐十次,
可以換 Hello 貓。
儲齊一 Set,
係日本可以放好高價,
平均一隻九百元 Wor……

Break 既時候,
有人拿個電話出黎。
我見到寫住 「四個 Missed Call」,
咁我話佢知啦。
正當佢 Check 有咩 Missed Call 既時候,
我見到五個有四個都係同一個名。

換句話說,
那個想「八」好耐既神秘人既名,
應該就係叫:Ada

No comments: