Sunday, August 06, 2006

得過聽字

昨晚一早返屋企訓,
所以今日知醒返崇拜。
崇拜題目係「家」,
講開家用既問題,
原來我呢七個月只係畀左兩份……

睇黎要為呢個家做返多少少野了。





阿包今朝話有兩張頒獎禮既入場卷,
先不談 d 飛點來。
我本身唔知個頒場禮係幾多號既,
ICQ 問佢啦,
收唔到 Reply。
再問佢家姐,
係我夠鐘出門口去崇拜之前,
都係未收到 Reply 既。

而當我再開電腦個時,
係我去完成日街夜晚返屋企既時候。
個 Reply 話我知,
個頒獎禮剛剛舉行完……


呢 d 咪叫失之交臂 lor,
如果我早 d 知……
Well,
過去左既都係過去左。





下午去左大練兵,
出席既仲有個位蘋果師弟。
佢同我都有份做一月份既兄弟團,
講起呢件事,
個主角以前又話要開會,
又話 Gathering,
結果……

而定向舊生會個邊既 Gathering,
亦都係繼續只聞樓梯響。
講錯,
應該係樓梯響都聽唔到。

No comments: