Saturday, August 26, 2006

睇展覽

我倆的活動總有些特別。
當人們會去行街睇戲食飯時,
我們會去做 d 唔係我地呢個階段會做既野,
例如我地會去行宜家,
去睇樓盤。
打算組織家庭嗎?
三五七年內都唔會,
去睇呢 d 地方,
主要都係因為工作需要。

今天,
我們去了睇家具展。
家具展同婚紗展係同一層,
售票處亦是同一地方。
正當排隊購票的時候,
見到個 IE 師兄,
遞了張傳單畀我,
係 D 咩婚禮見證人服務,
仲叫我一陣去佢個攤檔詳盡解釋我知。
不過,
我都冇打算入去婚紗展。

講返個家具展,
雖然都預左係 D Business Show,
搵生意既時間。
不過都估唔到真係咁冇野睇……

之後落左樓下睇電腦展。
基本上唔應該叫做展,
其實只不過係散貨場。

個場本身已經逼,
仲要有一團團人做路障。
即係有一個做 Promotion 既女孩,
之後圍住一班「攝影人」。
佢地用 d 器材好 Pro 架,
係 50mm 鏡頭都影到半身甚至大頭,
佢地會用 200~300mm 既鏡頭,
真係唔知佢地 Zoom d 乜。

夜晚去左食齋自助餐,
唔係話唔好食,
不過唔合我口味 lor……

No comments: