Thursday, August 03, 2006

尋人

呢幾日病到七彩,
口乾到一日飲廿杯水都唔夠,
誇張到兩三日就可以清到水機一桶水。





昨日睇演唱會個時,
電話冇電,
結果有個 Miss Call。
返到屋企打返上留言信箱,
都只係留左名同電話。
叫得出我中文全名既,
都應該係識既,
不過我對「阿達」呢個名冇乜印象。

後來媽話有人找個我,
原來唔係「阿達」,
係「阿發」才對。

佢打黎係想拿艾文電話。
係 Wor,
我好似都冇艾文電話 Wor,
對上一次都係佢打黎問我野。
可以聯絡上佢既,
就只有 MSN。

但係 MSN 守候成日,
都唔見佢 On-line。
莫講話拿佢電話,
連想通知佢都唔得。
唉。

講開電話,
聞說某手提電話台推出話音短訊。
我好好奇,
究竟 Selling Point 係邊?
如果唔出得聲既,
可以用 SMS;
如果傾得電話既,
點解唔正接傾電話;
如果唔方便傾電話,
有留言信箱 Wor。

咁,
幾時會用到語音短訊?

No comments: