Sunday, August 20, 2006

中獎

昨晚去左奧林派既周年晚宴。
記得上年一周年晚宴地點係文化中心,
當時訂了三張長桌。
今年地點移師至尖沙咀百樂酒店,
但係就一張桌都坐唔滿……

d 野食就 ok 啦,
唔算有太多野食,
我就鍾意冷盤多過熱盤喇。

最後抽獎,
三份禮物:
鏡頭筆、攜帶形攝影棚、2G CF Card。
當拿到攜帶形攝影棚出來時,
我就話不如唔好抽,
畀呢個我啦。
咁 Vicent 就話咁份大獎唔拿出黎喇,
拿出 2G CF Card 出來,
我就話我剛剛先買左張 4G,
我都係要攜帶形攝影棚。

講咁大段野,
就係因為抽出黎既結果,
就係我拿走攜帶形攝影棚。
呵呵呵,
遲 d 入返支微距鏡,
終於可以影下公仔 lu。





未來呢一個月,
又可以開展行大運既日子,
感覺良好。

夜晚等車走,
見到 87D,
以為不適合,
冇上車。

之後望一望 Info.
原來 87D 都經彌敦道。
等左半個鐘都冇車,
再望 Info.
發覺不單 81C 原來已經開左尾班車(23:20),
頭先架 87D 原來都係尾班車,
結果要坐小巴出旺角。

No comments: