Monday, August 14, 2006

中伏

飛來飛去,
落機不足二十四小時,
又乘飛機近去。
一個星期後先返黎,
我都想去旅行呀……

不過我好似五月先去完旅行,
但係下次旅行,
可能已經係一年後既事……

錢唔係一個問題,
最大問題係年假……

細牛提意話串埋復活節、
或者其他紅日,
咁就可以用少 D 年假。
不過自己一個去就係,
多過一個人去件事就複雜好多。





公司四個同事,
今日最準時返的那個請事假,
結果……

原來我會準時,
不過行到出佐敦道時,
唔記得鎖左門未,
結果行返屋企 Check。

之後坐的士返工。
點知佐敦道大塞車,
去到歐化已經跳標跳到 30 元,
結果用左半個鐘先返到公司。
車費貴過地鐵十一倍,
但所需時間仲慢過地鐵……

最慘係老闆仲早過我返,
So……收 Warning lor……

要趕 Demo 畀客睇,
老闆話,
必要時 OT 都要。
結果……

六點半過後得返我一個係度做……

No comments: