Thursday, August 10, 2006

API

咩係 API?
API 係 Application Program Interface,
又或者串成 Application Programming Interface,
中文譯做應用程序編程接口。

簡單 D 黎講,
就係將一個複雜既系統劃分成較少的組件,
API 就係呢 D 組件溝通的橋樑。

現在我做緊既 System,
就 Provide 左好多 API 畀我 Call。
咁呢 d API 下層做 D 乜,
我唔知亦唔需要知,
我只要知道,
我跟足 Document 去餵 d Input 畀佢,
佢就識做我想做既野,
同埋畀返 Ouput 我。

製造 API,
目的係方便用佢既人,
而唔係方便寫佢既人。
如果為左方便寫佢既人,
到用時會唔方便,
咁仲駛乜用 API?
直接 Access 好過啦!

講咁大段野,
其實就係為左講 d 好火既野。
話說個 System 要同一粒 Chips 通過 I2C 呢個 Protocol 溝通。
咁個 System 已經提供左 API 去 Read 同 Write 呢粒 Chips。
咁 Read 那個就要畀 Address 做 Input,
咁今日試完,
發覺 Read 唔到野返黎。

有人就話唔應畀 Address 個 Read 既 API,
因為係 Protocol 中,
Read 係冇得畀 Addrees 既,
佢係會 Return 返 Current Addrees 既野。

(差開少少講,
如果你要 Read 某個特定 Address,
就要首先 Write d Dummy Byte 去 Move 個 Address……)

咁人地份 API Document 講到明要畀 Address,
唔畀就 Call 都 Call 唔到,
畀左 Address 佢,
佢底層會唔會 Write Dummy,
又或者唔用個 Input 都好,
我唔知亦都唔需要知。

但係那個人就同我爭論左半個鐘。

上面大部份都係用電腦人語言寫既,
可能有人唔明,
或者我舉個例會易明 d。

假設有張證件,
上面係冇相片既。
但係你交申請表時,
要求你交一張相片,
唔交就唔同你辦理。
現在有個人用左個鐘同我爭論,
因為證件上冇相,
所以你交申請表時唔應該交埋相,
交左相做出黎張證件係錯既……

No comments: