Monday, August 28, 2006

唉……

今晚原本約左舊同事去唱 K,
不過………
仲要畀我開口中………

話說昨日跑定向,
吳某問我得唔得閒幫手攪比賽。
咁我就話成日要 OT,
仲好順口話我收十二點 wor。

咁今日我就係收十二點喇。
一路都攪緊 Audio Noise 既問題,
可以試既 Setting 我都試晒。

而我既猜想係 Power Source 唔穩定,
當時 H 既答覆係,
量度過冇問題。

佢一路都話我 D Code 有問題,
所以錄出黎個 File 錯。
今日用 Scope 度,
好明顯就係 GIGO,
邊關我事。

後來老闆過埋黎 Check,
攪到十二點,
最後結論係:
Power Source 唔穩定。
最後加左四粒 Cap 落去,
未消除晒 D Noise,
但已略有改善。

Well,
成個星期既時間就係咁浪費左。

另一件激氣既事係,
另一個 S 教極都唔識……
Round robin list 既 Index Adjustment,
好簡單既一樣野,
中學已經有教。
(i + 1) % Total 同 (i + Total - 1) % Total 之嘛,
個 S 可以寫左大量 If-then-else 出黎。
結果我睇唔過眼,
將佢寫左近百行既 Code 縮成 10 行……

當我班舊同事唱完 K,
我都未收工。

No comments: