Tuesday, August 08, 2006

日本日本日本

今晚上堂,
又多左位新同學,
應該係舊同學回歸才對。
之前三個星期,
佢去左日本讀日文暑期班。

佢話大部份去既都係年青人,
好少好似佢呢 d 出左黎社會做事既。
咁又係呀,
有幾多個打工仔可以隨便拿到連續三個星期既假期丫?

上堂既時候,
老師叫我地問佢一 d 問題。
其中一個問佢旅行代總數係幾多,
同學仔答 30K,
全場嘩然。
老師唔知港幣兌日元係幾多,
當有同學計左畀佢之後,
老師都嘩一聲!




雖然冇份去台灣,
亦都冇得去澳洲,
但係我期待可以去日本。

我要去新宿,
想去秋葉原朝聖,
想去三鷹之森博物館,
又想去日本迪士尼,
仲想去……

不過有人想坐子彈火車,
但係新幹線會去第二個城市,
咁就可以去埋北海道又或者大阪。

去大阪,
我就可以順手去三重縣,
三重縣既北部有伊賀忍者博物館。
呢個忍者博物館,
我記得細細個睇日本風情話睇到,
就好想好想去了。

No comments: