Saturday, August 12, 2006

死亡筆記

今朝去左黃埔睇早場,
一套漫畫改篇既電影 -- 死亡筆記。
但係我好似話睇龍虎門先,
不過結果買飛個時唔記得左。

套漫畫我喜歡睇,
尤其是第一部,
即係到 L 同奇拿分勝負為止。
之後第二部既 M & N,
開始有 D 勉強喇……

講返套電影,
D 人物做得幾神似,
例如夜神、 L 咁。
不過故事內容我覺得有點比不上漫畫。

有人會話,
要同漫畫一模一樣不如睇漫畫。
但係我覺得,
既然有漫畫,
少不免會有比較。

電影既節奏有點慢,
同埋有過多既「讀白」,
畫面好似係附加既,
即係好似聽緊收音機既「廣播劇」咁……

另外劇情有 D 犯駁,
好似係導演同觀眾鬥智多過故事中既角色鬥智。

例如有一幕講夜神安排好一個局,
但係中段佢拿支筆出黎。
問題係故事到呢度,
拿支筆出黎騙既只會係觀眾,
故事既其他角色係未知支筆有咩用。
咁,
拿支筆出黎做咩呢?

電影係 L 同夜神相遇既一刻完結,
結果會係十一月上演。
據聞結局會係有別於漫畫,
希望唔會再令我失望啦。

No comments: