Friday, August 18, 2006

小事數宗

真係激死,
當我以為 Hardware 冇事,
醉心於為 Firmware Debug,
其至問埋 Chips Support 拿 Demo Code 逐行對。
結果都係錄唔到聲,
得 d dededada 既聲。

今日 Hardware Engineer 換過塊板試,
Well……
唔係 100% 攪掂,
起碼都錄到 d 人既對話聲。
咁又浪費左我成個星期 Debug,
真係激死。





今晚聯賽第二晚,
我只需打兩場。
終於打返自己既打法,
穩守突擊。

結果雖然贏得唔係咁靚,
但係起碼可以叫做 Head 住黎打,
冇乜驚險事發生。





賣左部 NDS,
但係又心思思想入 NDSL。
因為一黎佢遲 D 出三國志大戰 DS,
即係我街機玩開那個推牌 Game。
二黎佢個一兩日會出 FF3,
一隻超正既 rpg game。





講返一件昨晚發生既趣事。
話說昨晚去完 Cafe,
一點左右離開。
落到地下,
有位林姓小姐嘗試去拉門走,
點知開唔到門,
拉隔離道門,
都拉唔開。

跟住我指一指手把個中文字:「推」……

No comments: