Wednesday, August 23, 2006

今日拿了大量零食返公司,
計有兩盒甘大支、
一盒餅、
一條餅及一包糖。
打算長期抗戰,
不成功變成仁。
原本打算帶肉乾,
不過開左食唔晒會有曱甴同蟻,
加上又油膩,
結果都係留返係屋企食算。

不過,
返到去唔夠一個鐘就 KO 左。
次次都係咁,
唔緊既時候就做極都做唔到。
一發力,
應該係一「想」發力就攪掂,
玩咩?

竟然帶晒裝備,
今晚做夜 D 都唔緊要。
不過七點鐘有人打黎約食飯,
去鯉魚門食海鮮喔!

記憶所及,
我好似冇去過鯉魚門食海鮮,
鯉魚門公園度假村就應該去過。

食到好飽好飽,
不過其實唔應該食咁多。
不過我有個壞習慣,
見到成枱野我又唔想浪費,
結果繼續做垃圾桶。





我打日記好鍾意語帶相關,
因為咁樣做,
當事人自然明白;
唔關事既人亦唔會一頭霧水。

不過,
我文采唔好,
唔係日日都係語帶相關。
今次,
會唔會想多左呢?

No comments: