Friday, August 25, 2006

老友我撐你

雖然近排忙左,
但班兄弟既 Blog,
我都有追既。
例如有人 Gel 頭落 D,
冇啦啦食到蝦我都知。

關於「塞翁失馬、焉知非福」,
若果你只 Focus on 馬,
又或者失馬,
怎可能看得到福在那?
應該放開懷抱,
看遠 d。
或者,
福就在隔鄰呢?

老友咪放棄,
放都晒氣 babe。
振振兩臂拍拍背肌打氣 babe。
用腦谷起,
一班啤酒肚在喘氣。
大晒腹肌,
波波交俾你男子組靠你。

老友我撐你,
我梗幫你 babe。
振振兩臂拍拍背肌打氣 babe。
射到飛起,
今天點可以話知你。
仲放飛機,
爭番一口氣男子組靠你。





反反覆覆,
特別乞人憎。
明明好似無問題,
好似風平浪靜。
轉頭又風起雲湧,
又忙餐死既,
真係激鬼死。

1 comment:

Sunny said...

時代快過火箭
有四個老人撞見
約你去佐敦道見