Sunday, March 19, 2006

今次經 LA

又係 Update 旅行資訊既時間。
原本打算坐 UA,
夠晒平,
不過我地既回程時間夾唔到平飛。
如果係都要坐 UA,
就要成萬元(未計稅)。

結果大衛同學提議坐國泰,
國泰八千元左右(連稅)就得。
不過時間就一般。

香港中午一點鬆 D 起飛,
係 LA 機場等九個鐘先轉機,
我地呢 D 外國人,
入美國既 First Stop 要多 d 時間係好正常,
不過九個鐘又耐 d。

回程就六號朝五點先到,
返屋企放低行李就可以返工。

我鍾意經 NY,
不過個 Agent 話夾唔到。
就算有,
大衛同學都唔想。

去個程時間係好好,
不過大衛同學話回程太早,
佢唔想咁早起身。

咁又係既,
我上次都係因為想用盡 d 時間先選佢姐。

其實畀晒決定權大衛同學都有個好處,
因為畀我實攪好耐。
上年我就係呢樣唔滿意,
個樣唔滿意,
結果攪左成個幾月先訂到機票。
現在起碼將個時間減少一半,
未嘗唔係一件好事。

係打緊呢篇日記既同時,
我醒起,
我地仲未處理住宿既問題 wor。

No comments: