Thursday, March 09, 2006

唔講點知?

陰公,
真係有錢賺都唔得閒收呀。
上次 Poon Sir 張票未收,
早兩日 MK Sir 又話有張票畀我,
我都未得閒返去拿,
仲有 OA 既教練津貼未拿,
我甚至連今個月份糧張票都未得閒入,
真係慘。





調較緊自動曝光,
條數計極都錯,
快門時間係一既負四十七次方秒,
邊有可能?

後來發現有 d Info 我係唔知既。
我一路以為,
個 OS return 返黎一個單位,
就等於一級光度。
點知,
原來只係等於八份一級光度。
呢個 Info 係同事今日話我知,
但係我手上所有 Documents 都冇寫……
真係畀佢玩死,
浪費左我成個星期。

條公式有 Log,
代返八份一落去,
d 數字正常好多……





點會加左價架?
上幾個星期問都係三千八,
今日問已經四千六,
康泰仲貴,
一萬七百先買到……

No comments: