Wednesday, March 29, 2006

空城計

中午約左孤軍作戰既 101 空降師食飯。
原本係約星期二既,
不過星期二本來有例會既,
所以延期至今日。
但係,
因為公司有一半人上左國內救火,
所以例會取消左(都冇人開會)。

今仲擺埋空城計 tim。
三個上左國內,
一個請左半日假帶個女覆診,
老闆出去見客,
得返我一個係到,
一 d 人氣都冇。

十二點半,
過 APM 找定位啦。
細牛原本預計四十分到,
話到左打畀我,
但係我等到五十分都未收到電話。

有位喇,
一坐低就打畀細牛,
話佢知已經有位。

點知佢個回覆係佢係 Food Court 買埋野食 tim,
我拿拿聲走人,
好彩未落 Order 姐。

食緊野,
隔離個桌唱生日歌,
同一時間,
我對面個位女士(唔識既)電話響。

假設音量有 1 到 10,
正常音量係 5,
唱生日歌既音量係 2,
講電話既音量係 9。
形成一個好大既對比,
一個好有趣既環境。

No comments: