Saturday, March 18, 2006

周年晚宴

今朝去拿特區護照,
網上預約十一點。
十一點去到,
交完 Form,
問佢要等幾耐先見官,
佢話半個鐘冇走雞。
咁我開個半個鐘既 MHP Quest 黎玩,
打到就完,
到我見喇。

攪掂晒畀埋錢,
十二點左右,
而新護照四月十一日有得拿。

之後過海,
約左買家交收個三件配件,
我同佢地冇緣,
希望新主人會對佢地好啦。

之後去拿埋成績表,
日本語能力試四級及格,
呵呵呵。
不過分數得 272,
有 d 底,
有 d 唔開心。

夜晚去左 IEAA 個校友週年聚餐。
我覺得作為對個場合既尊重,
恤衫西褲係當然既選擇,
最好就當然打返條 Tie。
就算唔咁樣,
都有領恤丫。

可能我呢個想法過時啦,
Formal Dressing 既一半都冇,
阿梁甚至問我,
駛唔駛呀?

Anyway,
席間有 d 好攪笑既野,
就係佢地播片。
咁個度有兩個 System,
一個係播碟,
係幾部電視出,
另一個係投影機駁電腦。

咁佢地就做人肉同步,
結果當然成日唔同步啦。

我唔明,
冇理由碟機冇 External Input/Ouput,
咁有同一個 Source 播(電腦好、碟機好),
咁咪同步 Lor……

No comments: