Monday, March 06, 2006

工幹

今日又要返國內做野,
事緣上星期五,
個內個客既 QA Dept Send E-mail 黎嘈,
話有好多時都 Hang 機。
但係我地係香港又試唔到 wor,
叫佢地每次都詳細少少講做過 d 乜後 Hang 機,
佢地又唔理。

老闆大發雷霆,
係美國打長途電話返黎剷。
結果,
今日就同個同事上去 Debug。

星期五 Send 左個新 Version 畀佢地,
叫佢地星期六試完畀個 Report 我地,
結果等到星期日晚都收唔到。

戰戰兢兢咁上去,
好驚有咩大鑊野要有排攪。
都有心理準備要做過夜。
點知上到去,
「冇 Hang 機喇…」

Well……

幫佢地 Tune Image Quality,
真係畀佢地激死。

張相,
佢地想塊面光 d,
但又唔想背景爆。
想塊面紅潤 d,
但又要唔影響到其他色。

係可以就咁改既,
我地影背光相就唔駛加閃光燈補光啦。
當然,
Photoshop 個 Highlight/Shadow 都做到,
你可以點解我地部機做唔到?
我可以答你,
我唔識 d 咁深既 Algorithm。

No comments: