Thursday, March 30, 2006

激死

今日都係有一半人係國內救火。
我留守大本營,
收到唔少電話。


「點樣 Check 呢個 While Loop行幾耐?」

我:「你 Print 個 Time Before 同 After 咪得 lor,
By the way,佢每次都 Sleep 10ms,
行五次咪大約 50ms lor」

「係咩?有 Sleep 咩?」

大佬,你睇過 D Code 未?





「麻煩你幫我預備個 Firmware,
用黎 Check Battery。」

「你剛剛 Send 畀我那個冇 Info. Display wor,
幫我 Check Check。」

點解有個 Software Engineer 係你隔離唔叫佢做,
要叫個冇機係手試 Program 既我做呢?
你隔離那個有機係手試,
我就夠 Dry Run。





半夜十二點。

我:「現在咩環境?」

「將 D Database 寫落 Flash 時 Hang 機。」

我:「會唔會 Flash 死左?
又會唔會 Flash Size 唔夠?
有冇試過用個細 d 既 Database 試下?」

「未 Wor」

其實你試過 d 乜?

雖然激死既事唔少,
但當個仔排除萬難出世時,
滿足感都幾大架。

No comments: