Friday, March 24, 2006

住宿問題

近排做左傳聲筒,
因為我乜都冇所謂既關係,
所有錢銀既野,
我都交畀大衛決定,
而資料搜集員又只會將 d 資料 Pass 畀我。
咁我就要將資料 Pass 畀大衛,
將大衛既決定 Pass 返畀船長。

其實對我黎講,
錢唔係一個問題。
求其得啦。
最緊要洗得值,
同埋唔會太過 over。

呢兩日,
船長幫我問左住宿既資料,
Range from 80 to 200 左右。
我將 d 住宿資料 Pass 畀大衛,
大衛就問返我,
有冇民宿住。
其實都應該一早估到,
咁多地方唔揀,
係要揀呢度,
梗有 d 原因既。

不過我又唔想煩到人,
所以開頭係打算住酒店算。
不過既然大衛有咁既疑問,
我都應該盡盡人事。

本來好想叫大衛自己問,
但係我作為一個中間人既角色,
又或者係我身份既問題,
呢 d 野係得我問既姐。

不過咪想到點問,
呢排佢又忙到九彩,
都係遲一排先算,
反正都唔急,
我又唔信去到先找會找唔到。

No comments: