Thursday, March 16, 2006

我的攝影器材

我由細到大用既相機,
都係借家姐既。
第一次借,
係小學畢業營。
係某朝既早餐時間,
跌了落地,
自此入電位要貼膠紙。

之後有部 APS 傻瓜機,
我去泰國、土耳其比賽都係用佢。

大學畢業時,
借既係 Sony 大大部唔知咩形號。

i.2000 出去玩時,
見 Dada, Calvin, 輝等拿出數碼相機,
總會羨慕不已。
到出左黎做野,
終於有屬於自己既相機。

該年近聖誕,
一黎就去旅行,
二黎要影相做習作(野外定向一級教練班),
所以買左部有 10倍光學變焦既 Olympus c750。

一年之後,
都係聖誕,
我買了我既 DSLR - Olympus E300。
之後買左唔少配件,
代用電啦、
直倒啦、
手帶等等。

到今日,
器材再有變化。
唔係再添置,
而係賣出直倒、代用電及手帶。

個手帶我好鍾意,
穿隻手入去好有安全感,
唔驚跌機。
不過用手帶就一定要加直倒先夠扣。
但係個直倒就 Function Limited,
得個快門制,
光圈快門全部冇得較。

去個兩次 Trip 既經驗係,
相機加直倒真係好重。
個直倒有用都話,
不過 Limited 既就真係咪攪。
如其留係防潮櫃封塵,
不如賣畀有心人啦。

就係咁,
配件就一次過少左三年喇……

No comments: