Wednesday, March 22, 2006

投降輸一半

昨日細牛打電話黎,
話佢轉左九龍灣返工,
午餐要孤軍作戰,
想約我食 Lunch。

不過一個九龍灣,
一個觀塘,
都幾遠下。
好彩我食飯時間較彈性,
細牛又有成個半鐘食,
而就 d。

不過當我問佢幾時開始返新工,
佢反問返我冇睇佢個 Blog 咩。
我的確個幾兩個星期冇睇 Blog,
連金魚那個都唔得閒睇。
不過我記憶所及,
佢好似講過遞左信,
有講幾時返新工咩?
冇咩印象。

今日到我找佢,
因為班大學同學約 Sunday 打 Wargame,
自攜裝備節省百幾。
咁有個住得咁近既 Friend 打開,
又有高級 Equipments,
冇理由唔問佢借架。

佢問左我邊到打之後,
話那兒好臭 Wor,
仲話佢 Bolg 有寫。
我有印象佢有講過,
因為蕃薯問我打唔打 Wargame 時,
我對個地點名都似曾相識。
不過細牛對個地方既評語,
都係冇印象。

因為咁,
我由頭讀多次佢個 Blog,
唔係好仔細咁睇,
不過我掃左兩次之後,
死火,
找唔到個兩偏 Blog。

可唔可以投降輸一半,
你話我知係邊日得唔得?

1 comment:

Sunny said...

House of Dead
12 Mar 2006