Saturday, March 11, 2006

換機深思

呢頭話要早起身買禮卷,
個頭又打機打到三點,
結果……
醒個時已經一點……

下午去左 Cafe,
同班 Friend 玩 MHP。
由兩三點玩到七八點,
之後我行左陣星際。
去左睇相機,
淨 Body 賣六千。

不過今日同人傾過,
部新機唔係比我現在個部好好多。
其實性能差不多,
相片質素可能 Improve 左,
不過佢比我現在呢部更入門級。

有 LCD Preview,
對玩開 DC 既人黎講,
較易上手。
我試過有次借部相機畀 Friend 玩,
佢問我點解 LCD 冇野睇。
有 LCD Preview,
尤其是個 LCD 有得較角度,
有第二個好處,
就係高(例如人群中)、低(例如影花蟲)抄時,
有得 Preview,
唔駛估估下。

不過有利有敝,
就係佢 d 快門、光圈係觀景器係冇數字睇,
要睇返 LCD 先有,
咁好麻煩姐。
就係呢個缺點,
攪到我想打退堂鼓。

不過高階既 e-3,
又未有咁快出,
保守估計都要第二季尾,
第三季頭。

No comments: