Thursday, March 23, 2006

唔搏等幾時?

早兩日開會,
老闆話:
「你兩個星期做得起,
我請食飯,
聽者有份。」

因為咁,
我再次入魔,
繼前晚收一點半,
今晚再收一點半。
不過可惜既係,
仲未做起。

覺得有 d 地方唔多託,
有 d 地方鑽錯牛角尖,
不過係找唔到錯係邊。

九點幾,
我落去食晚餐,
老闆又話去,
結果一齊去左麥記食。

傾左一陣,
講左 d 未來大方向。
佢話我同輝輝(大同)都好搏,
問我地係咪同學之間最搏個幾個。

梗係唔係啦,
搏過我既大有人在,
隨手都舉到幾個,
Roger、Lapson、輝等等。
咁易舉例,
因為我係最懶最唔搏那幾個之一。

記得有個大同,
Year 2 時以 Lab 為家,
除了食飯(Lab 唔畀食野)都係 Lab,
連訓覺都係 Lab。
7 * 24 係 Lab 做 Porjects,
幾時去 Lab 都見到佢,
呢 d 先叫做搏,
值得我學習。

2 comments:

Sunny said...

似乎,我都係時候了。

炒炒 said...

係時候咩?
搏?

雖則你成日同 gm 開會,
成個 department 你睇晒姐。

你咪有 cover wor,
咁快推上去?