Tuesday, March 28, 2006

訓唔到

我近排發覺,
呢度已經比 ICQ 更有效率。
Send ICQ Messages,
幾日都未有回覆;
但係寫係呢度,
第二日就有回覆。

所以我決定借呢度問一個問題:
阿黃先生,
你唔畀你 Account No 我,
我又點入到錢畀你?
當然,
你要請我坐飛機,
我絕對唔介意。
呵呵呵





前日收十二點半,
昨日原本都以為要做到咁上下時間。
好似上星期咁,
上完堂要返返工。

不過,
下午突然有突破性既進展。
(天才即係天才)
變左唔駛點 OT,
可以早 D 收工,
難得既準時上堂。

不過,
之前枕住十二點幾一點收工,
三點幾先訓,
結果今晚雖然上完堂十點半返到屋企,
但係都要三點先訓得著。

慘慘慘

我想調較返正常既作息時間 ><

No comments: