Monday, March 20, 2006

大排檔

今晚偷走出黎,
應該說是較準時收工。
出左深水步,
約左班 Friend 食大排檔。
佢地約係石硤美地鐵站等,
約七點鐘,
我當係到唔切啦。
我成七點半先到
去到打畀佢地,
等佢地較我點行。
不過行錯晒方向,
繞了勁遠。
應該沿南昌街行,
我行左大坑西街。
差 d 落左太子,
好彩中五份暑期工成日黎派傳單,
所以識得停。

差唔多到既時候,
咦?呢條咪大埔道?
早講丫,
我可以坐小巴直到……

其實話佢係大排檔,
又唔係真真正正既大排檔。
只係個鋪位,
有 d 桌椅放出街。

佢地本來想食蠔餅,
點知只有蠔仔煎蛋,
勁失望。

食完飯,
行左陣黃金,
之後又食糖水。

我叫左個芒果琉璃,
d 琉璃好爽口,
不過要咬好耐。
廿蚊一蜿,
算幾抵食。

No comments: