Monday, March 13, 2006

3G 優先試

出左新電話,
仲有新電話 no。
第一次有 6 字頭既電話 no,
想知既就問我啦。

夜晚八點去拿機開台,
上到二十樓,
比想像中少人。
基本上唔駛排隊,
埋到 Counter,
填問卷,
之後佢就講解喇。

不過 d 收費都幾貴,
International SMS $5 一個(我現在用緊個台係 @$2),
跨網 SMS @$0.8(我現在用緊個台係 @$0.5)。

問佢 Download Data 幾多錢,
佢答唔知幾多 KB,
作為一個電腦人,
好自然會問佢:
「大 B 定細 b?」
佢想左一想,
問返我問咩。
我唯有改少少再問:
「Byte 定 bit?」
佢答:
「K……………………Byte」

其實部機開黎冇乜用,
因我都好少用電話上網 Download,
尤其是斷流量既計費。

可能因為未有 killer application,
3G 講既係高傳送速度,
但係係手機睇電影,
個 Mon 咁細,
邊有樂趣?

如果可以結合電腦,
又或者比 SMS, MMS 更進一步既 VMS,
會唔會有用 D 呢?

又可能,
找的唔係 killer application,
而係 killer application set 呢?

咦?
做乜係咁搬我篇畢業論文 d 論點出黎?

No comments: