Saturday, June 28, 2003

深圳書城去唔成

原本(記住,係原本)約左幾個大學舊同下午上深圳書城,
我打算買一些電腦程式篇寫的參考書、
Software Engineering 或 Project Management既理論書、
和日文學習既參考書……

故我一早已委託媽媽幫我對定五百元人仔(人民幣)。
誰不知………


先係早上九點左右,同學 A 君話唔記得帶回鄉證,
um 都解決到既,可以返屋企拿,
佢屋企又幾近我公司,可以等埋佢一齊坐亡命 van 仔。


一個問題解決,第二個又黎
十一點左右,落傾盤大雨,
咁大雨,點去呀?
尤幸十數分鐘過後……
咦…停左雨?定係我頭先眼花?


跟住……
第三個問題又黎喇!
臨收工,收到同學 P 君個電話
「我唔黎喇,我病左,昨日工都冇番……」
er,你病左唔去得都冇計啦,
但係都仲有三個去…


點知,同學 C 君約左朋友七點鐘旺角食飯,
本來都冇咩問題,
係係 A 君要返一返屋企拿回鄉證,
咁 C 君就會好趕
咁佢就提意不如延期啦。


佢都講得對既…
結果我同 A 君去左味千食午餐,
(叫個樣冇個樣,我唔再係觀塘食野喇 >< )
之後早早返屋企,早早上床睡覺……

No comments: