Sunday, June 01, 2003

山長水遠去打機

雖然星期六晚都幾夜訓(幾點?唔記得 lu)
但係今朝都準時起到身返崇拜,呵呵呵


完左崇拜之後,牧師叫我地唔好走住,
話有重要事 wor。
原來係叫我地填 form,update 下 d 會友資料咁 lor。
張 form 四頁,但係就好多野填。
淨係住址都成十項,連省市都要填埋,
仲要係英文 tim,我鬼知廣東英文係咩 wor(Guandong 呀,死蠢!)


填完 form 之後,去左旺角逛街。
睇左波鞋同埋數碼相機。
講起數碼相機,我度到頭都爆埋都未選到………


之後去左女人街一間食肆吃午飯,
雜菌竹筒焗飯,好好味呢。
之後乘公共汽車去奧海城打機,
(專程乘車去打機,你都得架喇……)


玩左一局 NBA,用鳳凰城太陽打爆機。
同埋打左兩局 Time Crisis 3 。
跟住行番屋企,返到去都六點幾了。


十二點幾收到過電話。
就算訓左,但係電話響冇理由唔聽,你話係唔係?
但係今次我未訓,只係同人係網上討論緊一 d 問題而已。


覺得好傷心,明明日日都有日記,都被人話我冇寫日記……

No comments: