Monday, June 16, 2003

留客

唔知係咪因為昨天淋過雨,加上昨晚做功課做到三點,
鐵人都跪低左,肚痛左成日……


本來打算今晚轉去數碼通既,
點知 one2free 一個電話打黎挽留番個客……


話說我五月二日 send 左個 e-mail 畀 one2free 話想轉 plan 同申請 idd,
傾左成個月之後(都唔明點解要傾成個月)
我地得到一個雙方都接受既方案。

之後那個人話新既 rate plan, voice mail 同 idd 都已經生效,
但我發覺個 voice mail 唔 work wor
咪 send e-mail 問佢 lor
等左一個星期都冇回音
咪 send 多一封去問佢 lor
等多一個星期都冇回音

就決定轉台喇,
就係我就到數碼通既時候,
那個人打電話黎,
話佢個 e-mail box 炒左,
睇唔到我 send 畀佢 d e-mail 既內容,
但係知道我有 send e-mail 畀佢
(咁既藉口,仲要唔係第一次用,真係搵鬼信!)
見佢咁熱心 follow up 我既 request
ok!用多一年睇點先。

No comments: