Friday, June 06, 2003

打仗

剛剛打完仗,好疲倦呀!
話說老闆今日要去個大客度 present 我地 d product。
咁梗係要預備 d demo 啦!
咁我就要趕起個 program 佢。
但咁橋我同事又改左個 protocol wor
結果我做 d 野錯到七彩,
d bug 多到如恆河沙數。
結果我做到點半先攪掂。
將有 bug 既 functions 全部 disable 晒。
起碼 demo 既時候唔會見到有 bugs ^_^
(雖然係自欺欺人,寫個沒用既外殼出黎……)


已經六月了,又就到我最唔鍾意那個日子。
每年當天,我都好想躲在一個冇人搵到我既地方。

可能因為細個係那天發生過 d 好唔開心既事啦,
所以我好怕和一大班人渡過那天。
拜託拜託,那天千祈,千祈,千祈,唔好,唔好,唔好約我出黎。
當平時一樣,冇特別事發生就得了。


無言感激…… '^_^'

No comments: