Saturday, June 14, 2003

薄朱古力咖啡走薄荷走咖啡

今日中午放工,同幾個同事去左沙嗲王食午餐,
極度唔滿意,好唔開心! ><


話說四個人去,
我叫既係白咖哩豬扒飯同埋薄荷朱古力咖啡。
個侍應同我講:「薄荷朱古力咖啡冇咖啡架 wor」


!薄荷朱古力咖啡冇咖啡!?
原來奶茶走茶係存在!


咁都算,有薄荷朱古力飲都好過冇。
咁我地四個人一人叫一客食物一杯野飲。


我既同事叫既野黎齊既事候,
我面亦然係乜都冇!!
甚至當佢地食完,我都只係得一杯連薄荷味都冇既朱古力……
好一杯薄荷朱古力咖啡走薄荷走咖啡!!!


等到長頸都長,終於等到,味道都 ok 既……
服務效率就……

No comments: