Wednesday, June 18, 2003

新頭像

拍拍拍拍拍拍,
熱烈鼓掌多謝女王大人幫我畫左個 Q 版公仔。
見過我真面目(難道有假既?!)既鄉親父老叔伯兄弟仁兄仁姐,
右面個全身公仔似唔似我?


順手介紹個公仔既服裝,
佢係我跑定向既戰衣。
黃綠色既上衣同綠色既褲係我個會
「童軍定向會」既第四代戰衣,
第二代至第四代既我都有。

第二代係外國訂番黎「迷彩戰衣」。
第三代係香港製造既「網燒豬扒」
(上身上半部係網狀,入到樹好易住 d 植物)
第四代都係 made in Hongkong 既「黃錄戰衣」。
唔知第五代係點解樣呢?


小腿黑色個對係 Gaiters
用保護小腿,防止穿越密林時被弄損,又或者撞落大石、樹幹時撞傷。


對鞋係特別設計,用黎跑定向用,
腳底有坑紋。


左手帶既 Polar 錶配合心口條訊號帶,
可以實時量度出心跳率。


只要加埋哨子、指南針和號碼布,
就可以出賽了……





To 朱東:

我話你精於收風,
你都唔駛搵 d 咁既野講呀?

個 B 君係有個細佬,
不過唔係叫 B 君,
係叫 C 君 wor (佢地阿媽改名係順英文字母次序改既)
而且佢一 d 都唔係大隻!

1234567 唔代表多勞多得

(仲有你打錯字!唔係「真你好鬼8」,應該係「真係好鬼8」)

No comments: