Monday, June 09, 2003

日文名字

今朝醒起,今晚要默日文,
死,未溫,拿拿臨抄番三十次先。


返到公司成日都傻下傻下。
中午同女朋友仔講電話既時候更係呆晒,
佢講每一句我都花很多時間先聽得明佢講 d 咩,
但係佢其實都係緊普通既廣東話而已。


夜晚返到屋企,收到好多信,
大部份都係媽媽既,
其中一封係長途電話帳單,
唉,有排煩……


食完晚飯就去上堂,
仲派左上次份考試卷,
我既成績簡直慘不忍睹!
生字錯左唔在講,
犯左好多大意既錯誤。

例如聆聽其中一題聽電話號碼,
我係草稿係寫對的,但抄番過去時將個 "7" 寫成 "1"……


至於默書, ok 啦,錯少少。


仲有不可不提既就係從今日開始,
我有我既日文名喇,
今日先生畀左一個 list 我地揀日文名
我既日文名
平假名係:げんや
羅馬拼音係:GENYA
漢字係:玄也
加埋我個姓就係「何玄也」(笑…)

No comments: