Saturday, June 07, 2003

學校大獎

今日本來打算下午開工寫 program。

結果中午係公司 ot 左成個鐘先走,
去到巴士站又送車尾,
等車等左半個鐘。 ><


食埋午飯(定應該叫下午茶呢?)
返到屋企都成四點。
煲左陣粥(仲要畀人 cut 幾次線 ><)
一個下午既時間咁就冇左了。


未到六點,已經好想訓。
同媽媽講:「我小睡片刻,食飯叫我。」
我恢復知覺時,已經係十點幾了…


醒起要幫 OA 計學校參與獎得主,
拿拿聲寫個 program 計左佢先。
講起計分,我仲係 SOG ec member 就話計者,
我現在連大學都 grad 埋都仲係我計,
班 ec 唔駛做架?定已經冇左 SOG 呢。


Anyway,做人都唔應該斤斤計較既,計咪計 lor。
話說個獎要計每間中學係全年六場比賽中既成績。
頭四場都冇問題既。
到計第五場時,點解 result 有亂碼既?
睇番個 data file,撞鬼 lor,個 format 唔同既?
玩我乎?結果最尾兩場比賽要人手計……
好彩,都計得晒。


計完數,睇左場波,都成兩點幾三點,跟住再去找周公。
(大少你好似聽朝一早要去大球場開研討會 wor)

No comments: