Friday, June 27, 2003

聽故定駁故

上回講到,我同轉轉尋晚入沙田睇黑白森林,
呢套戲,ok gei,
起碼佢都畀到思考空間我,
個劇情唔係咁易估到。

如果畀我選,「千機變」和「黑白森林」,
兩套只能看一套,我會選黑白森林。


但係套戲都有 d 敗筆,有犯駁既地方。

第一、套戲一開始時,我以後自己聽緊廣播劇,
因為頭段係聽到黃浩然把聲,
不斷咁交代劇情。


第二、假設你同你敵人一人拿住支槍,你畀佢射左一槍。
你會點做?
梗係射番佢啦!
但係戲入面既選擇係同個敵人吹水……


第三、套戲加插左好多杜汶澤既笑料,
但係近排睇咁多套港產片,
幾乎套套有佢,感覺上有 d 濫。

No comments: