Wednesday, June 11, 2003

九六集訓

今日落過大兩,地下好濕滑。
我夜晚出到會但結果都冇落去公園練跑。

咁我去做會做左 d 咩呢?
話說咁橋撞正班 EC 開會傾個會未來兩年既發展方向。
咁我身為前 EC member,咁未 sit 會 lor。


我地係集訓隊既發展方向上爭論了很久,
究竟應該行精英制定係普及制。


席間講番起九六既集訓隊,
當年有得明確既目標,
就係派隊參加亞洲及太平洋區野外定向錦標賽。
結果我地做到 100% 既得獎率,
五人出戰,五個人都有得獎!
其中,H14-16 接力賽中,更打敗當時既香港代表隊!
(我有份跑架!不過現在都無復當年勇了……)


睇番當年既文獻,再次激發起我既雄心壯志,
出年我要係高手云云既錦標聯賽有一番作為!






嘩! DM 大人大駕光臨,
小弟有失遠迎。
請恕罪。

Titan 兄,得閒多 d 黎坐,
畀下意見小弟啦!

No comments: