Wednesday, June 04, 2003

南北果洲探勝之旅

旅行影既相
今日係端午節假期,我同一班同事一齊去左跟團遊果洲群島(九針群島)。

上午八時四十五分,我們齊集於尖沙咀公眾碼頭。
唔知係咪因為非典型既關係,好多人呀!
單單係我地團,都已經有成百人。
(其中有五十三人,係我同事關係搭關係咁找番黎……)

隨左我地團之外,仲有其他很多很多團。
淨係等船搶位埋岸都等左很久。


坐了大約個半鐘船之後,沿途聽領隊講解兩岸景色。
我地到了第一站 -- 南果洲。
係南果洲對出,我見到有人係到玩潛水,好寫意,好想學…
(又學?你好多時間咩?)


因為南果洲沒有大碼頭而又水淺,大船靠唔到岸。
所以我們要再坐汕板過去。


首先,我地去睇迷你天后廟,真係好細架!
之後睇左石拱門,一個海水侵蝕左一舊大大石中間既奇觀。
仲有一個天然石室。


之後,我們嘗試坐汕板穿越三丫洞。
三丫洞又係被海水侵蝕左,有三個洞口成「丫」字形,因而命名。

話咁快,一個上午就過去了。
返上船,我們享用了一個「豐富」的午餐,
包括一件豬扒包、兩隻「林」既炸雞翼、一條腸和一隻豉油雞。


食「飽」睡「飽」之後,我地遊北果洲。
上到北果洲,首先我地去左影沉船罅,跟住到戲玉。
就係攀去大炮石。
首先要攀落崖壁,躍過一條澗,再攀上去大炮石。
以我咁細膽既人,梗係唔會做 d 咁危機既野(一 d 都唔危險,藉口…)
我落到大半,已經上番黎。
有冇聽過「一鼓作氣,再而衰,三而竭」?
落到大半既時候,因為前面個同事用左頗多時間都未過到舊石。
我就係崖壁中間等,等得耐,氣勢開始衰竭,
結果就過唔到自己心理關口,就攀回上來。


攀完大炮石,我們就返上船,回程去,結束今次既「探勝之旅」。

No comments: