Thursday, June 19, 2003

破紀綠

今日開心過,但係亦都好灰。


昨日朝收到 Candace 既 e-mail,
佢話佢遲 d 會過日本上短期日文留學課程,
唔會盡量幫我找部日文字典機,
有既話就會幫我買埋。
Candace 真係好好人,不過斷估她都唔會見到呢篇日記……


睇完 e-mail 冇耐,收到媽媽電話,
話有個包裹寄左黎屋企畀我,
我就梗係知係乜啦,
夜晚練完跑就拿拿聲番去拆。


昨晚做左個 2.4 KM 既速度測試,
時間係 10 分鐘 21.1 秒,
係有紀錄以黎最快既一次,
不過距離目標仲相差很多。


食完飯,吹完水,返到屋企,
即刻打開份包裹睇睇,
嘩!係件褸黎架,
仲好靚 tim,一定買左唔少錢錢,
多謝晒!


件褸係一般情況下都好合身,
但係問題係我著親呢件褸都唔會係係一般情況下,
所以………


當我好誠實咁話番畀佢知既時候,竟然……
OK 啦,明白喇,冇 mood 再寫下去 tim,
學隔離條魚,自我網上隔離一排先。
(撞鬼 lor ,好似患左 SARS 咁……)

No comments: