Saturday, June 21, 2003

大日子

今日係二零零三年六月二十一日,
係一個大日子,因為……


《哈利波特 - 鳳凰密令》今日有得賣喇!


近黎發生既事,好似對住塊鏡睇番自己咁,
感覺好攪笑……


有人話:「人地都係一番心意,點解你唔領情。」
因為,有 d 野係日積月累番黎。
你點樣對人,人地會點樣對你。

由細到大,我鍾意見到人地熱鬧多過自己熱鬧,
所以睇戲我唔鍾意一班人睇,
三兩知己,甚至我自己一個去睇,我仲 enjoy。

我冇(亦都唔喜歡)同人慶祝呢樣,慶祝個樣
所以亦都唔希望人地同我慶祝。

到咁上下時間,我會去避,去躲,
你可以話我自閉,
我認架,咁點?

見到無論我點去避,人地都咁熱心去攪,
咁我除左內疚仲可以點?
王過我都係唔會出席……





由以前既單向接收,
到後來既隻向溝通,
到現在好似同緊 alice 講野咁,
我受夠了,我唔想等人施捨,
唔想講就唔好講,唔好應到好似應酬緊我咁……


其實,間唔中一個 message,
話我知你做緊咩,
又或者話我知你將會做咩,
甚至簡單到 "Hi","Bye"
一 d offline message (雖然我廿四小時 online 緊)
我收到已經好開心。
起碼我知道原來我仲係存在係呢個世界上……





有預感衝突係由誤會而起,果然……
不過真相係呢一刻已經唔再重要,
重要既係,我現在知道:
事「有」不可對人言,
就算那個「人」係幾咁老友,又或者係幾咁親密。

當然,Joey、玄也等「人」除外……





克勤又有新歌,歌詞係克勤谷抄過黎






有了您世界更美


明明蝕底 都也願意留低
辛苦也不計
因您 這世上變得更美麗

聽盡了許多 一世話要一齊
遇到問題便分東與西
亦有話未去縮 彷似未染污泥
但說罷離開 驚沾到半身蟻

而您 即使再倦
卻 至今也未坐低

明明蝕底 都也願意留低
辛苦也不計
因您 這世上變得美麗
無人路軌 得您願意行駛
車廂裏空位
留給我 如可幫您令世界 美麗

我願您從此感染別人
讓愛繼續一一去複製

No comments: