Tuesday, June 03, 2003

慢慢等啦

昨日又有一個暑期生返工,
佢係我個女(另一個暑期生)既同學。

不過唔知點解,我上司兩次都冇將佢兩個介紹畀公司既同事識。
基本上,除左我地 R&D sub-company 既同事之外,係冇人識佢地既,
真奇怪……


原本今日放工就去做 Gym,點知我呢個大頭蝦竟然唔記得帶錶。
攪到放工要飛小巴返屋企先。
但係唔知做咩事,今日塞車,驚死我。

返到屋企,梗係順手食完晚飯先去做 Gym 啦。
行到去奧海城都成七點半,
但係我 d 同學都未食完野,
坐低等左佢地一陣就上去做 Gym。


到平時一樣,換完衫首先拉筋同熱身。
跟住做左陣重量訓練,
鍛鍊了二頭肌、腳三頭肌、手三頭肌、背肌、下胸肌、腹肌等等。

跟住練跑,今日成績係三十分鐘跑了 5.3 公里。
跑得好慢 tim ,要再再再努力 d先得。


做完 Gym,本來打算打保齡球。
可能因為聽日放假關係,好多人呀!
個職員同我地講:「你地張飛係 91 號,下一個號碼係 61 號。你地等等啦……」


我地梗係唔等啦,去左仙林飲野,
我飲個杯係薄荷阿華田,味道 ok 啦。
之後返一期個邊打機。

No comments: