Thursday, June 05, 2003

你有信心未必會贏,但冇信心肯定會輸!

今日既課題又係思考。

成功既絆腳石,往往就係你自己。

我既座右銘係:
「你有信心未必會贏,
 但冇信心肯定會輸!」
(抄自某歌手主演既電影,名字不便透露,因為某人唔鍾意佢……)

有時,可能你根本有能力完成,
自係你自己對自己沒有信心,
所以用不盡全力而失敗。


所以我地對自己要有信心,絕不能未打先輸。
當然目標太高係冇意思既。


除了信心之外,意志力亦都很重要。
有時係可能還差一步就可以成功,
但係你唔夠意志力行埋佢,
結果就將之前付出努力白費了。


我自問唔係一個有信心,內意志力既人。
所以到現在都係小人物一名,做事都係失敗居多。
因為每當我遇到小小挫折,我就會想放棄。
看來,我還要在此課題上多多努力才行。





講番今日既體能訓練,
好開心,我第一次跑足六十分鐘,
跑了 10.51 公里。
仲要係全程保持均速跑,冇行過架。
係咪好叻呢?
其實跑到三十分鐘時已經好辛苦,
好想放棄,結果能夠完成訓練都係靠意志力死捱咋!

No comments: