Sunday, March 18, 2007

影相

好耐冇認認真真去影相,
今日同班影友去影相。
真係去拿部相機,
有晒目的咁專登去一個地方影相。

攝影的題材有好多,
有 d 人鍾意影女影人像,
有 d 人鍾意影風景,
有 d 人鍾意影花草蟲。
我呢?
影乜冇乜所謂,
我都係 Enjoy 影那個過程,
所以你可能見我影就影得多,
出相就少少咁,
其實係少到冇……

我 Enjoy 一個人無束縛咁去影,
我怕要人等我,
亦唔鍾意搶包山個種影法。

咩係搶包山呢,
就好似影會個 d 人像外影咁,
一個 Model,
六七個人六七部相機影。
構圖之餘,
仲要避開其他人既相機,
其他人既身體。

例如你辛辛苦苦找到個好位,
調較好晒光圈快門,
構埋圖 tim。
臨好快門個下,
你會見到隔離影友個頭入左鏡,
因為佢都找緊位……

講返影乜先,
今日去左沙螺灣打碟。
按左百多次快門,
影得清既都有既,
找日有時間 Post 返一兩張出黎先。

No comments: