Tuesday, March 13, 2007

相機一

講完電腦,
今日講相機。
我唔算係一個攝影發燒友,
不過玩相機都玩左兩三年。
菲林機年代,
我都仲係用相機,
而唔係玩相機,
所以我未經歷過用紙筆抄低每張相既光圈快門既年代。

第一部買既相機,
係 Olympus 既 c-750。
用 Olympus 既原因,
係因為當時只有佢一部有 10X 變焦。
我當時上緊教練班,
要做教材,
有時上到山,
見到有好既材料,
但又未必行到過去,
咁有一部長 Zoom 既就可以 Zoom 埋去影。

10x Zoom 我都覺得唔夠,
再買左支 1.4x 既外接鏡,
即係做到 14 倍 Zoom 既效果。

冇記錯的話,
呢部機係 35mm 至 350mm 既。
有遠攝既優勢,
自然廣角會差少少。

結果我又買左支 0.7x 既外接鏡,
一機兩鏡,
結果我係好少用既。
用過去一次旅行,
影過煙花,
影過演唱會,
影過下教材咁。

基本上我都幾滿意呢部機,
除左佢用 xD 卡呢種唔 Common 既 Memory 卡之外,
同埋 d Noise 控制唔係好得之外……

No comments: