Thursday, March 08, 2007

加班之達人

感覺對艾力斯唔住 Tim,
話說好耐冇做 Gym,
有幾耐呢?
耐到記唔到了。
本來約星期一,
但係星期二要交個辦畀個客,
係有成品出黎之前,
我要 Stand-by 黎等,
結果我成十一點幾先走。
好彩我一早同艾力斯講叫佢唔好等我,
改期改到星期四。

今日中午,
艾力斯打黎問我係咪得,
我個時都仲可以答佢得
之但係,
跟住發覺有野趕,
唔一定趕得切去,
亦都唔知幾點去得到。
更重要既係,
明早八點半要去到羅湖,
今晚要早訓。
結果,
又一次延期。

至於延到幾時,
唔知,
可能遙遙無期。

最近做左加班之達人,
最慘既係,
唔係日日加班,
亦都唔肯定幾時要加班,
幾時唔駛。

但係肯定既係,
應該三個人做既野,
現家有一大個人做!
我只有一個希望,
五月廿四日之前,
清得幾多得幾多。

No comments: