Saturday, March 24, 2007

改機票

話說早排因為有人既 Meeting,
所以旅行要延遲一日出發。
因為我既唔係經 Agent,
亦唔係經旅行社訂機票,
而係經 Asiamiles 換機票,
所以改日期都要自己攪返。

訂機票既時候,
我可以係上網攪掂,
自己睇有咩機,
幾點起飛幾點到咁。

不過係網頁上,
我又唔發覺有得讓我選改日期 Wor。
咁我就 Send 左封 E-mail 去,
(其實係 Online 填 Form)
問佢如果我想改出發日期,
應該點做。

不過,
Send 左出去之後,
一日、兩日、三日,
直至一個星期過去,
都完全冇回音。

今朝突然收到個電話,
係 CX 訂位部打黎,
話收到我既要求,
「已經」幫我改遲左一日既同一班機,
收線之後會補返封新既 E-mail 畀我。

留意「已經」呢兩個字,
我好欣賞佢幫我改好晒機票。
不過,
某人既新到達時間延遲左兩個小時,
原本我想改下一班機既,
不過佢又「已經」幫我改左。
我又點好意思叫佢再改呢?

早左到都冇乜野既,
最多都係呆等兩個幾鐘,
希望 PSP 同 IPOD 夠電頂咁多個鐘啦。

No comments: