Wednesday, March 07, 2007

牛脾氣

遺傳自家父,
我有一股牛脾氣。
好聽 d 講,
可以話係有性格,
有藝術家的風範;
唔好聽講句,
又或者中肯 d 既評價,
亦都可以話係牛精。

不過,
我股脾氣,
發得大時,
來得快,
去得亦快。
好快就冇左件事。

試過當年做電腦學會會長,
有日中午開會,
我鎖左道門,
拍晒枱罵班幹事。
那個兇惡程度,
馬神話佢當時都敢插咀。

上一份工,
我都成日同 Hardware Engineer 罵戰,
當然對罵內容係公事啦。

由同事聽返黎,
連老闆 A 都覺得我有脾氣,
敢公然頂撞佢。

我都係據理力爭,
我唔會因為佢位高權重而買佢怕,
總之唔對就要講。
講返上次頂撞 D 乜,
話說講緊一個問題,
個 Process 有 Step 1 至 Step 10,
咁個客投訴 Step 1 效果唔夠好,
而 Step 2 至 Step 10 係唔錯。
咁針對內容,
梗係 Step 1 點樣改好 d,
而老闆 A 就不斷重覆話 Step 2 至 Step 10 點樣好 d。

Well,
我知 Step 2 至 Step 10 可以好 d,
但迫在眉睫既問題係 Step 1 嘛。
但老闆 A 就講極都唔明……

No comments: