Saturday, March 10, 2007

壞機

又開始脫期 tim,
要努力 d 追返先得。

我發覺 d 電子儀器唔鐘意我,
先有電腦成日冇程程 Reboot,
之後有 PSP 壞 Analog。
現在連 IPOD 都唔鍾意我……

話說今日原本打算出旺角睇早場,
行行下開部 IPOD 聽,
按極制都冇反應,
連 Keylock 個制都冇反應,
Disable 左個 Keylock,
佢 Screen 都係出 Keylock。

即刻轉頭返屋企查說明書,
睇下點樣 Reboot,
好彩 Reboot 左之後 Work 返,
至於之前點解 Hang 機,
就不得而知喇。

Anyways,
總之結果就睇唔成戲啦。
睇黎我同李克勤都係冇乜緣,
上年佢新戲上,
我剛好唔係香港。
今年新戲上,
又係冇得睇。

下午上左阿 Zooo 屋企玩,
我部機拿左去整,
好彩蕃茄有多一部機,
所以我都有得玩。
但阿 Zooo 就冇咁好彩喇。

佢部機個 Wifi 好似壞左,
連極線都連唔到我地,
結果佢就睇住我地玩,
仲要供應埋地方,
讓我地玩通頂……

No comments: