Thursday, March 01, 2007

零瑕疵

前日朝早見個客既 Marketing Director,
佢係外國人黎,
昨日飛返美國。
一早就要去尖東,
九點半要去到。
(平時呢個時候我都未出門口返工)

本來都唔係咩問題,
都係早返少少起身,
不過前題係我之前個晚早 d 訓。
結果我係六點半起身,
仲有時間落街食早餐。
不過就幾乎冇訓過。
我四點幾先返到屋企,
我五點先訓上床。

我唔係因為去左玩先咁夜返屋企,
而係之前個晚又要加班,
因為前日見過客不容有失,
所以要確保 Everything is Correct。

前日見個客時,
就係確保唔到。
原本以為衰緊,
感謝主,
竟然順順利利,
部機冇 Hang 過。
(係公司試時,Hang 到九彩)

個客仲好似幾滿意 Tim。
雖則過左第一關,
都仲有大把手尾跟,
睇黎都係有排忙的了……

件野其實仲有問題,
不過我想講既係,
呢件係 Developing Demo,
唔係一件 Ready for sell products,
要求零瑕疵,
簡直係痴人說夢。
尤肯最應該明白呢個道理既,
都明白。

No comments: